F13 Trojitá Hrazda

F13 Trojitá Hrazda - shyby na hrazdě jsou nejúčinnějším cvikům na zpevnění a nárůst svalové hmoty ve vrchní části těla: svalů zad, hrudníku, ramen a horních končetin. Cvičení na hrazdě má vliv i na zlepšení koordinace pohybů, síly úchopu a celkové síly horní části těla. Minimální průměr plochy pro umístění stroje musí být 3 090 mm.

jak cvičit - postavte se čelem k zařízení. Uchopte tyče oběma rukama a zvedněte se ze země. Pomalu ohněte obě ruce v loktech a ramena s hlavou zvedněte až nad tyče hrazdy. Pomalu se spusťte dolů a vydechněte. Provádějte plynulé a kontrolované pohyby v obou směrech. Počet opakování postupně zvyšujte podle zlepšování kondice.

Upozornení -maximální nosnost zařízení je 150 kg. Zařízení může používat osoba vyšší než 140 cm. Děti a osoby se zdravotním postižením musí být vždy pod dohledem dospělé osoby. Při používání tohoto zařízení musí být cvičenci obeznámeni s provozním řádem a musí ho dodržovat. Osoba, která používá cvičební zařízení, si musí být vědoma svého zdravotního stavu a svých fyzických možností. Nepřeceňujte Vaše fyzické síly během cvičení.

Venkovní Fitness F13 Trojitá Hrazda katalógový list

Katalógový list
PDF na stiahnutie

Venkovní Fitness F13 Trojitá Hrazda použité materiály

Použité materiály
PDF na stiahnutie